W piątek 1 września poinformujemy Państwa drogą elektroniczną do jakiej klasy zostało zapisane dziecko.
Rozpoczęcie dla klasy dwulatków TPS i dla klasy przedszkolnej maluchów PS (wejście główne do szkoły):
Nauczyciele będą czekać na dzieci w klasach od godz 8.20. Zajęcia rozpoczną się o godz. 8.30 i będą trwały do godz. 10.30.
Prosimy rodziców o stopniowe wychodzenie z klas, żeby pozwolić dzieciom na samodzielną adaptację w nowym środowisku.
W zależności od stopnia adaptacji dziecka, nauczyciel poinformuje o planie zajęć w kolejnych dniach.
Rozpoczęcie dla klasy przedszkolnej średniaków MS i starszaków GS (wejście główne do szkoły):
Nauczyciele będą czekać na dzieci w klasach od godz. 8.20. Zajęcia rozpoczną się o godz. 8.30 i zakończą się o godz. 14.45.
Rozpoczęcie dla klasy CP, CE1, CE2, CM1, CM2 (wejście przez bramę dziedzińca szkoły):
- uczniowie klas CP : nauczyciele będą czekać na dzieci na dziedzińcu szkolnym od godz. 8.20 do godz. 8.30. Zajęcia zakończą się o godz. 14.45.
- uczniowie klas CE1, CE2, CM1 i CM2 : nauczyciele będą czekać na dzieci na dziedzińcu szkolnym od godz. 8.50 do godz. 9.00. Zajęcia zakończą się o godz. 14.45.
Godziny funkcjonowania szkoły
Szkoła będzie otwarta o godz 8.20, zajęcia rozpoczynają się 10 mn po otwarciu bramy szkoły, czyli o godz. 8.30 i kończą się, od poniedziałku do czwartku o godz. 14.45 i w piątek o godz. 14.30.
Godziny funkcjonowania szkoły muszą być skrupulatnie przestrzegane.
Podział na klasy
Przypominam kryteria według których tworzone są klasy:
- Liczba chłopców i dziewczynek
- Narodowość uczniów
- Profil językowy ucznia
Rada pedagogiczna przydziela uczniów do klas biorąc pod uwagę, w miarę możliwości,
prośby rodziców. Rodzice, którzy chcieliby spotkać się z Dyrektorem na początku roku szkolnego, proszeni są o umówienie spotkania w sekretariacie.
Po rozpoczęciu roku szkolnego prośby dotyczące zmiany klasy nie będą uwzględniane ze względu na zaburzenie równowagi powyższych kryteriów.
Lista przyborów szkolnych
Listy przyborów szkolnych są dostępne w linku poniżej:
https://lfv.pl/newsy/ogolne/lista-przyborow-szkolnych-2023-2024/
W trakcie roku szkolnego prosimy o systematyczne wymienianie zagubionych lub zużytych przyborów.
Świetlica szkolna
Świetlica poranna – w godz. 7.30-8.30
Świetlica poranna będzie otwarta od poniedziałku 4 września dla wszystkich zapisanych uczniów.
W sprawie zapisu na cały rok szkolny prosimy o kontakt z Panią de Nisau (activites@lfv.pl).
Świetlica popołudniowa – w godz. 14.45 – 17.00
Od poniedziałku 4 do piątku 8 września, czyli do czasu rozpoczęcia się zajęć dodatkowych, darmowa świetlica popołudniowa będzie otwarta dla wszystkich uczniów.
Zajęcia dodatkowe
Zajęcia dodatkowe rozpoczną się w poniedziałek 11 września.
W najbliższych dniach otrzymacie Państwo opis i plan zajęć dodatkowych.
Zapisy odbędą się drogą elektroniczną poprzez platformę EDUKA od soboty 2 września od godziny 9:00 do poniedziałku 4 września do godziny 12:00.
Więcej informacji: https://lfv.pl/nauczanie/dodatkowe-atuty/zajecia-pozalekcyjne/
Stołówka szkolna
Szkolny serwis cateringowy zapewnia nasz partner Gastro Team. Rejestracja odbywa się poprzez wysłanie karty ucznia i umowy (dostępnych na stronie internetowej szkoły) na adres mailowy: konstancinska@gastroteam.pl
Stołówka szkolna będzie funkcjonowała od poniedziałku 4 września.
Autobus szkolny
Usługa transportowa jest świadczona przez naszego partnera, firmę Monsters. Aby się zapisać, należy odesłać umowę (dostępną na naszej stronie internetowej) na adres: biuro@monsters.com.pl
Usługa będzie świadczona pod warunkiem zapisania się minimum 11 uczniów.
Dziecko, które nie zostało zapisane na autobus, nie będzie mogło skorzystać z tej usługi z powodu odpowiedzialności prawnej przewoźnika
Kontakt między szkołą i rodzicami
W ciągu najbliższych kilku dni zostanie opublikowany przewodnik dla rodziców z
najważniejszymi informacjami na temat funkcjonowania szkoły. W trakcie roku szkolnego informacje dotyczące wydarzeń i życia szkoły znajdziecie Państwo na stronie www.lfv.pl oraz na stronie facebook:
Prosimy o codzienne sprawdzanie wiadomości od nauczycieli oraz skrzynek mailowych, których adresy podali Państwo szkole. Zachęcamy do kontaktowania się z nami telefonicznie lub drogą elektroniczną. Zebrania informacyjne odbędą się w pierwszych tygodniach września, na początku roku szkolnego przekażemy daty i godziny spotkań.
Jesteśmy do Państwa dyspozycji i dziękujemy za zaufanie, jakim obdarzyliście Państwo Liceum Francuskie.